Cum mai stam cu padurea de constiinte

C

De acum o sa postez destul de des pe tema asta pentru ca mi se pare cel mai bun lucru in care sunt implicat la momentul actual. Si pentru ca doresc sa va implicati si voi 🙂

So:

1. Am corectat typo-urile pe care le-am gasit pe 100intrebari.net (multumiri Luciei si Andreei pentru observatii). Textele au fost scrise repede (eu cand ma entuziasmez pe ceva tiind sa fiu cam neglijent). Daca vedeti alte erori sau formulari neclare dati un semn.

2. Aveam ceva neclaritati in legatura cu relatia intre Padurile de constiinte si 100intrebari. Care este relatia dintre ele, cum ar veni? Mi-am dat seama ca cel mai bine este ca Padurile de constiinta sa fie un fel de proiect umbrela, mai mare care sa ofere un fel de pay-off social pentru mai multe proiecte, primul dintre ele fiind 100intrebari. Dar sa fie si alte acte de constiinta pe viitor care sa fie recompensate cu sadirea unui pom. De exemplu donarea unei carti catre o bibilioteca. Mai mult, sa se poata utiliza ideea cu pomii si in parteneriat cu alte asociatii (cu proiectele lor). Participi ca volunatar la proiectul X si se va planta un pom (sau mai multi) in numele tau. Ce parere aveti de ideea asta?

3. Mi-am dat seama ca e nevoie de o echipa solida pentru a sustine Padurile de constiinte/100intrebari.net. Dupa primele estimari eu vad cam urmatoarele “departamente”:

1. Promovarea pe Internet (bloguri, grupuri de discutii, situri, forumuri etc)

2. Promovarea in presa (ziare, radio, tv)

3. Finantarea corporativa (adica sponsorizarile firmelor)

4. Finantarea institutionala (adica scrierea de proiecte de finantare)

5. Relatiile cu artistii (adica participarea la diferite manifestari, realizarea de modelele de tricouri etc)

6. Promovare targetat prin fluturasi, brosuri in diverse spatii (universitati, licee) si la diferite evenimente din target

7. Relatii cu ONG-uri de opinie/drepturile omului/democratie

8. Relatii cu ONG-uri de mediu/cercetasi/autoritati din domeniu mediului

9. Rezolvare probleme juridice/administrative etc

10. Continut/dezvoltare proiecte ulterioare etc

Socoteala mea este ca e nevoie cam de 2-3 oameni in fiecare departament. Asta pentru ca, realist vorbind, unii vor abandona repede, dar si pentru ca oamenii nu pot aloca in genere mai mult de 2-3 ore pe saptamana pe termen lung. Deci e nevoie cam de o echipa de vreo 20-30 de oameni (loosely coordonated)

Ma gandesc sa facem o intalnire cu cei interesati. Marea mea dilema este acum daca e mai bine duminica sau in cursul saptamanii (de exemplu, marti de la 6:30-7 seara). Cel mai bine ar fi ca cei interesati sa scrie in comentariu ca sa stabilim dupa regula majoritatii.

About the author

6 comments

  • mie mi-e egal ca e duminica sau in timpul saptamanii. Poate ar trebui sa luam in calcul faptul ca unii si-au facut un program pt duminica (de ex pleaca din bucuresti) si sunt sanse mai multe sa ne strangem toti in timpul saptamanii…

  • Nu stiu cu ce as putea ajuta (in afara de reclama pe blogul meu) dar la intalnire as vrea sa vin. Din pdv-ul meu, daca e inainte de 1 octombrie, orice zi/ora e ok. Daca e dupa 1 oct, o sa am cursuri in fiecare zi de la 6 la 9, deci…

  • As incerca si eu sa ajung. Preferabil duminica, daca nu e duminica asta.

    2 propuneri, in alta ordine de idei…

    1. Pe site pe prima pagina sa fie afisata o singura intrebare, in mod aleator… si raspunsurile la ea. (Accesul la celalte intrebari sa se faca prin intermediul unui meniu simplu.) Mi se pare important, pentru ca site-ul va fi mai dinamic si toate temele vor putea primi mai multa atentie.

    2. Sa existe cineva care sa creeze niste colaje/ puzzle-uri din cele mai interesante raspunsuri, sub forma unor newsletter-uri saptamanale la care sa te poti abona. Iarasi, e o chestie care poate genera atentie si audienta.

By admin

Recent Posts

Recent Comments

Archives

Categories

Meta