fbpx

norwegian wood

n

Imi place mult astazi: Norwegian wood 

I once had a girl, or should I say, she once had me.
She showed me her room, isn’t it good, Norwegian wood?

She asked me to stay and she told me to sit anywhere,
So I looked around and I noticed there wasn’t a chair.

sau poate aveti chef de versiunea lui Zappa din Texas Medley 😉

 Anyway, e foarte misto cat de mult poate sa spuna o melodie foarte simpla cu niste versuri foarte simple. Si cat de greu si cat de mult ne chinuim sa ajungem la simplitatea. Si cat de rar ajungem.

Ma gandeam ca melodia asta ar merge foarte misto la o campanie IKEA, daca tot se voerbeste in ultima vreme ca vine in Romania, merge si ca mesaj si ca target. (Uite asta e puterea brandurilor in forma ei pura – word-of-mouth gratuit intr-un blog de nisa). Dupa care am aflat ca Norwegian wood a fost un fel de IKEA pe vremea Beatlesilor.

Apoi puteti sa gasiti tot felul de chestii in articolul din Wikipedia. Diversele interpretari ale lui “norwegian wood”: penis in erectie, un soi de marihuana, baiatul da foc casei respectivei and so on 🙂

Si am mai aflat ca Norwegian Wood e un festival de rock unde a fost si Roger Waters anul asta. Interesant de stiut ce va fi la anul.

Si ca tot se vorbea prin comentariile din blog despre brandul de tara, uita asta brand de tara: Norwegian wood. Am impresia ca brandurile de tara ale scandinavilor sunt cele mai bine creionate: you know, claritate, inteligenta, puritate, ecologie, sanse egale, viata frumosa, frig. Si da, nici naiba nu face diferenta intre Norvegia, Suedia si Finlanda, decat daca te-ai plimbat pe acolo. Si nici naiba nu stie care sunt cei mai mari regi ai Suediei sau ai Finlandei, conteaza prezentul si valorile pe care acesta le transmite. Sentimentul meu este ca intr-o lume foarte mare Romania nu poate fi un brand de tara clar diferentiat de vecini – esential este sa fim asociati cu Ungaria si Cehia, nu cu Ucraina si Kazahstan (o sa scriu candva si de Borat, sper) Dar hai ca divaghez si e o melodie prea misto. 🙂

No, hai ca vreau sa profit de starea asta mellow. O sa imi pun 50 de ml de Finlandia si un ceai de fructe de padure si ma duc sa citesc Padurea Norvegiana a lui Murakami.

 

About the author

6 comments

  • eu am inceput sa fac diferenta intre Suedia si celelalte 2 dupa ce am vazut niste Bergman si am ascultat cateva swedish indie bands care pur si simplu m-au facut puzzle

  • da, da, da citeste Norwegian wood a lui Murakami( nici nu ajunsesem la finalul postului tau ca imi pusesem in cap sa te trag de maneca…si mai e unuuuuuuuuul!!!)…Citeste-l, ca sa ajungi, incet-incet la Cronica pasarii arc…

    Monica- the Murakami freak

  • Mi-a atras atentia sintagma word-of-mouh si nu m-am putut abtine sa nu te invit sa te uiti pe Trender si sa imi spui o parere despre cum ti s-ar parea organizarea de campanii de promovare Word of Mouth la produse si servicii noi pe piata din Romania.
    Tu vorbeai in 2006 despre asta dar din experienta noastra de pana acum, WOM-ul este un fenomen necunoscut chiar si pt multi marketeri… ce sa mai spunem de omul obisnuit?!

    M-as bucura de un feedback din partea ta!

By admin

Recent Posts

Recent Comments

Archives

Categories

Meta