In Japonia sunt tot felul de chestii. De exemplu, in magazinele de electronicale este o zona mare cu tot felul de cablarii posible si improbabile. Sunt blocuri turn cu 100 de restaurante. Sunt prostii pentru toate gusturile. Asadar nu oferta e problema. Mai degraba cum dracu’ faci sa alegi repede.
De aceea mare mi-a fost mirarea cand am vazut azi o ditamai coada in ploaie cu 100 de oameni inghesuiti unul in altul cu umbrele, cu paznic/politist care ii ghida, cu cordoane d-ale de ghidare a cozii si tot asa. Repet, in ploaie, in Shinjuku – adica cartierul care este centrul comercial al Tokyo – unde gasesti tot ce vrei in materie de orice. M-am gandit ca se da ceva gratis, ca se deschide un magazin, sau ca pur si simplu este o discoteca sau un club foarte in voga. Nope, oamenii stateau la gogosi. Krispy Kreme. Ordonati, cu banii pregatiti, intrand pe o parte si iesind pe cealalta. Am inceput sa rad si sa zic tare de tot (desi nu foarte amuzant pentru tinerii tokyoioti care asteptau): “No doughnot for you! Come back in one year!”
Maine ma duc si eu. Fac si eu ca Elaine – “Pariu ca mie imi dau fara sa respect ritualul?”
Poza e facuta cu telefonul, dupa niste cutii de gunoi, sub ochii vigilenti ai cerberului cozii.
Uau, umbrele transparene:D And i bet they;re cheap
Mi-am luat si eu una (umbrela transparenta). Erau ieftine intr-adevar. Si primele pe care le-am gasit in cale. Parca vreo 9 ron in bani romanesti.
uah, vrem si noi:)
n-ai vazut coada de anul asta de la clatitele din Vama =))
lume ceva mai putin civilizata 😛 dar oricum, conceptul de a sta o ora ca sa iti iei ceva dulce mi se pare aproape suprarealist.. umbrellas or no umbrellas 😛