Un articol foarte misto al lui Chris Anderson (editorul Wired si creatorul conceptului de long-tail) despre freeconomics despre trendul de oferire a produselor gratis catre consumatorul final, prin subsidizarea din venituri din publciitate, prin oferirea acestora in cadrul unor contracte de servicii pe termen lung etc.
Nota fara sens: Ma intreb totusi daca abodarea aceasta nu creaza un dezechilibru pana la urma – adica puterea brandurilor + economiile de scara pe care le fac acestea + reducerea capacitatii de analiza a utilizatorului – adica acesta nu mai plateste, deci nu mai e tentat sa isi gestioneze resursele cu atentie – plus tendintele inerente catre supraconsum – ei bine daca asta nu pot genera un fel de obedienta/cenzura-constrangere difuza etc. Trebuie sa ma mai gandesc la asta.
vrei sa facem schimb de linkuri scriu zilnic .
url : http://www.motociclist.com
nume : Motociclistul
daca accepti lasa un comentariu la mine prin care sa spui cum doresti sa te trec . Multumesc