Scriu un mesaj catre suportul Orange (da, pachetul de date care o sa imi manance zilele) si aleg sa fiu contactat pe email pentru raspuns. Primesc mesajul: ” Solicitarea ta a fost inregistrata. In cel mult 10 zile vei primi un mesaj de raspuns.” Dau back si aleg sa fiu contactat telefonic. Mesaj identic: “Solicitarea ta a fost inregistrata. In cel mult 10 zile vei primi un mesaj de raspuns.”
Ceva nu e in regula, parca. De ce 10 zile cand folosesc web-ul si raspuns instant cand sun la suport? E evident ca toti clientii vor folosi telefonul. Ceea ce inseamna costuri suplimentare (asigurarea fortei de munca ca sa faca fata spike-urilor orare), stres mai mare pentru operatori, raspunsuri mai superficiale, deci nivel de satisfactie al clientului mai scazut.
Acum cateva zile ma miram ca Posta imi promitea un raspuns in 90 de zile la solicitarea mea de a-mi spune unde s-a pierdut un colet. Cel putin acolo trebuie sa faci un pic de munca de detectiv. In fine, sunt curios daca timpul garantat de raspuns in 10 zile functioneaza worldwide la Orange sau e un beneficiu romanesc.
Dupa ce vei primi raspunsul si vei avea si experienta folosirii suportului de la orange poate intri si scrii pe scurt o parere despre ei si serviciile lor sau despre altii si alte servicii pe http://www.eopinii.ro
Situl are la baza fix ideea de a aduna cat mai multe PARERI PERSONALE bazate pe experienta oamenilor cu firmele din Romania.
Nu-ti trebuie neaparat cont, poti lasa situl tau la webpage pentru mai multe detalii…. deci… cand ai timp, am vrea cu totii sa aflam mai multe despre ce s-a intamplat.