Bani pentru cei nobili

B

Raluca de la BBDO imi scrie de initiativa unora dintre clientii lor, Rolex, care ofera premii consistente pentru acei oamenii deosebiti care au avut contrbutii importante in domenii care ajuta umanitatea sa fie umanitate. (adica nu numaratul banilor, oilor sau oualelor): stiinta, medicina, inovatiile, tehnologiile, protectia mediului, valorizarea trecutuli si traditiilor.

Chiar ma gandesc serios sa propun si eu pe cineva. Voi pe cine ati propune. Cred ca e foarte important ca acesti oameni nobili care schimba fata pamantului nu prin forta, ci prin inteligenta si dedicare, sa primeasca recunostere pentru ceea ce fac, inclusiv recompense materiale.

Disclaimer: Nu am nici o treaba cu Rolex – mai mult chiar nu port ceasuri, iar a da o tona de bani pe un ceas mi se pare o idiotenie, acum cand cunoasterea timpului exact este orescum ubicua – embedded in realitate. Pe de alta parte daca Rolex ia bani de la bogati si ii restituie (macar in parte) celor meritosi – asta e marea problema cei putini din varful piramidei sociale nu sunt tot timpul aristoi – ba din contra, sansele sunt sa fie destul de ticalosi pentru a putea trece de retinerile morale care sa ii propulseze foarte sus).

Dar asta e alta poveste. Intrebarea este – exista mari romani in viata care au facut ceva tare si relevant pentru lumea asta, nu doar pentru judetul Dolj?

———-

Buna Catalin,


Iti scriu de la agentia de PR din cadrul agentiei de publicitate Graffiti BBDO.  Citindu-ti blogul, m-am gandit ca s-ar putea sa fie de interes pentru tine sa stii despre programul de premiere organizat de Rolex (unul din brandurile pentru care lucram noi).  
Iti copiez mai jos informatiile si te-as ruga sa-mi dai de veste daca cunosti vreo persoana cu initiativa care ar putea sa se incadreze in criteriile de eligibilitate pentru a aplica.  Dupa parerea mea, este o oportunitate extraordinara.  Deadline-ul pentru Romania/Europa de depunere a formularului de aplicare este 30 septembrie.

 

Pentru orice alte informatii, te rog nu ezita sa ma contactezi.

 

Multumesc,

Raluca Dobre
PR Account Executive
PLEON GRAFFITI

 

 

Rolex a lansat cea de-a 13-a editie a concursului Rolex Awards for Enterprise

Romanii pot aplica pentru Premiile Rolex pana pe 30 septembrie 2007

 

Bucuresti, 18 iulie 2007.  La 30 de ani de la lansarea programului sau international de premiere – Rolex Awards for Enterprise – cunoscuta companie de ceasuri Rolex invita persoanele cu initiativa din toata lumea sa aplice la cea de-a 13-a editie a Premiilor.

Cei cinci castigatori vor fi anuntati printr-o gala de premiere in a doua jumatate a anului 2008. Acestia sunt urmasii unui sir de oameni extraordinari care au fost alesi Laureati incepand cu prima ceremonie Rolex Awards for Enterprise din 1978. Premiul fiecarui Laureat va consta in: 100.000 USD, un ceas Rolex special inscriptionat si recunoasterea muncii lor prin campaniile internationale de comunicare si publicitate. Vor fi alesi si cinci Laureati asociati. Fiecare dintre acestia va primi 50.000 USD un premiu in bani si un ceas Rolex din otel si aur.

Premiile Rolex sunt accesibile oricui, indiferent de varsta, nationalitate sau background. Selectia se face pe baza criteriilor de baza ale programului: originalitate, fezabilitate si potential impact. Proiectele se incadreaza in cinci domenii generale: stiinta si medicina, tehnologie si inovatie, inventii si descoperiri, mediu inconjurator si respectarea traditiilor.

“Toate proiectele vin sa imbunatateasca conditia umana si cunostintele universale,” a spus Rebecca Irvin, Directoarea Secretariatului Rolex Awards. “Odata cu problemele cu care ne confruntam in prezent – cauzate de schimbarea climei si sustenabilitate – Premiile au castigat un plus de relevanta in ultimele trei decade. La cea de-a 12-a etapa, au aplicat aproape 1.700 de persoane din 117 de tari si ne asteptam ca acest numar sa creasca”.

Termen limita pentru aplicare in Europa este 30 septembrie 2007.

Cei interesati pot completa formularul de aplicare oficial, disponibil pe website-ul Rolex Awards – www.rolexawards.com – si sa trimita proiectele online sau sa descarce formularul si, odata completat, sa-l trimita prin posta la Rolex Awards for Enterprise, PO Box 1311, 1211 Geneva 26, Elvetia.

Comitetul de Selectie urmeaza sa se intalneasca la inceputul anului 2008 si sa analizeze proiectele selectate de Secretariatul Rolex.

About the author

3 comments

  • […] ca orice om normal (sau poate ca nu toti fac asa) o googl-esc pa raluca dobre sa vad care e treaba. si dau de un post al lui catastif care (surpriza!) scrie tot azi, despre acelasi lucru. citesc textul lui de 2 ori, apoi il compar cu mailu meu si vad ca e identic. evident raluca citea de data asta blogul lui catalin.  […]

  • Mai multe chestii, in special concluzii si mai ales intr-o ordine aleatoare:
    1. e cam greu sa faci CSR in industria ceasurilor, mai ales de lux
    2. Rolex nu e o companie de ceasuri, este o manufactura
    3. Cand cumperi un ceas mecanic exclusivist nu il cumperi ca sa te uiti la el si sa te intrebi cat e ceasul. Il cumperi ca sa iti intaresti un statut social, il cumperi pentru ca este o bijuterie, il cumperi pentru ca este un giuvaier tehnic, mai ales cele cu jumatate de duzina de complicatii.
    4. Domnisoara Raluca a deschis calea catre un nou tip de promovare a campaniilor orientate catre CSR si mai ales catre un nou canal de comunicare, za blog. Avand in vedere ca a trimis acelasi mail mai multor bloggeri, este clar cat de mult i-a pasat. Cu atat mai mult cu cat tie mi se pare normal sa iti fi trimis comunicatul legat de acest concurs organizat de Rolex, avand in vedere ca te-ai declarat interesat de campanii sociale.
    5. Exista oare in Romania cineva care sa fi facut intr-adevar ceva iesit din tipare si care a ajutat intr-adevar comunitatea, dar care la un moment dat nu a fost atacat in presa sau nu s-au descoperit unele tenebre din trecutul sau? Greu de crezut. Mie nu imi vine inca nimeni in minte.

  • […] De ce? Nu stiu, este pur si simplu o dorinta semi stupida izvorata din revista cu ceasuri pe care o rasfoiesc acum si in care se regasesc niste bijuterii tehnice extraordinare, deopotriva pentru domni si pentru doamne. Exact, nu pentru barbati si pentru femei, ci pentru domni si doamne. Gasisem pe un blog o referire la o alta manufactura celebra, dar pe care aproape ca o detest pentru productia de masa a unor vise de statut social superior. Nu, visele se vand in cantitati mici si concentrate. Si cu toate ca inteleg pe de-a-ntregul de ce merita sa golesti niste conturi ca sa iti cumperi niste obiecte inutile pe care le atarni la incheietura si care nu iti sunt utile in mai nici un fel, nu pot sa ii condamn pe cei care prefera sa fie altruisti. […]

By admin

Recent Posts

Recent Comments

Archives

Categories

Meta