fbpx

Spike management

S

Toti oamenii care au facut cate ceva pe IT stiu ca de la un anumit nivel incolo importat nu e sa construiesti si sa faci fata presiunilor din momentele de varf. Asta cu resurse normale.

Daca o sa ma intrebati cum a fost la concertul Rolling Stones o sa va zic a ca fost un esec din punctul de vedere a abordarii varfurilor de sarcina (sau cum naiba i-o spune).

De la primul moment pana la ultimul. Incepand cu comandarea de bilete online (dezastru complet), cu livrarea lor (dupa aproape o luna), si finalizand cu evenimentul in sine (lipsa racoritoarelor sau cozile infernale la acestea, precum si iesirea de pe stadion care a durat probabil 45 de minute).

Un alt esec a fost tunelul de acces pe gazon – parca mergeai printr-un santier. Asta mai ales tinand cont ca spatiul respectiv putea fi folosit foarte misto pentru brandul sponsorului.

Si ca tot veni faza de sponsor, eu cred ca si ei sunt tot in businessul de spike management. E bine ca pot da telefone in momentele normale, dar e superimportant sa pot suna in momente de criza (cutremur de exemplu). Cand reteaua e supraincarcata. Si dupa cum a fost acest concert, eu nu cred ca Vodafone poate face fata la un moment de criza. No offence, dar chiar cred ca echipamentele le-ar crapa de departe daca mai mult de 5% din clienti incep sa bage telefoane in acelasi timp. Si asta se vede foarte bine in fiecare revelion, nu?

Sa mai zic o chestie despre spike-uri si am terminat. CNN este una dintre sursele predominante de informare pentru mine. Totusi nu uit 11 septembrie si infrastructura lor defectuoasa. Tineti minte cum Google facea caching la paginile de stiri de pe CNN si de pe alte surse, cu linkuri directe din prima pagina. Se spune ca pe oameni ii cunosti in momente de cumpana. Asa cred ca este si la branduri.

PS Daca ma intrebati de concert, o sa va spun super show, facut superinteligent, Jagger este in forma fizica superbuna, dar vocea e pe terminate, si poate tocmai de asta nu au bagat din cantecele slow (Angie, Wild horses, etc). Un concert bun, dar nu la nivelul lui Roger Waters de exemplu. Masinaria comerciala at its best. 🙂

About the author

4 comments

  • yep, concertul asta mi-a lasat si mie un gust amar…
    nu ne pricepem DELOC la organizare.
    eu sincer ma mir ca nu au existat incidente avand in vedere multimea de pe gazon, caldura infernala si lipsa acuta de apa.
    imi povestea o prietena ca a dat 10 ron pe o sticla de apa la jumate, de la un speculant care cumparase mai multe sticle si le revindea la suprapret… asa ceva la un concert de asemenea dimensiuni mi se pare inacceptabil!!!
    compania organizatoare EVENTS e de toata jena…

  • Da tobosaru’? Cum a rezistat tobosaru’? Ca mie unul, mi se pare ca in fiecare secunda e in pragul stopului cardiac!:)

  • De-asta sa nu fi cantat Angie? Oricum, mi-a parut rau :(.
    Organizarea, nici nu mai comentez. Penibila o dna de la Events care spunea astazi ca la un meci de fotbal pe Lia Manoliu vin 45.000 de spectatori iar aseara au fost peste 60.000 (va dati seama?), era full-full, a fost tot ce se putea face.
    Pai atunci poate era bine daca vindeau mai putine bilete sau nu confiscau apa la intrare.
    Rusinos.

  • voce pe terminate? cata, cred ca noi doi am fost la concerte diferite 🙂 a cantat excelent, dupa parerea mea.
    anyway, Angie e cam prea slagar ca sa merite sa ocupe timp intr-un asemenea concert.
    au cantat exact ceea ce era musai sa cante, mai ales pt cei care au asteptat o viata sa ii vada live: miss you, It’s only rock and roll, honky tonk women, sympathy for the devil, paint it black, brown sugar 🙂

    p.s. din nici un punct de vedere nu poti compara cele doua concerte – waters-stones – pornind de la muzica si terminand cu locatiie – sala cu sunet sorround vs. stadion/budapesta vs. bucuresti. sunt diferite. total.
    2 concerte senzationale pe care ma bucur din suflet ca nu le-am ratat.

By admin

Recent Posts

Recent Comments

Archives

Categories

Meta