Din nou despre RDS si calitatea suportului lor la fiberlink

D

Nu-mi place sa fiu crybaby si nici nu cred ca este un dezastru nuclear sa nu ai internet acasa de 4 zile. Dar pe de alta parte imi place sa cred ca trebuie sa luptam pentru drepturile noastre. Si daca nimeni nu zice nimic, atunci nu vom merita niciodata nimic. Nici macar ceea ce platim. Asadar scrisoarea mea / faxul meu catre RDS:

Stimati Domni,

Ma numesc Catalin Tenita si sunt client al RDS/RCS atat cu servicii de Internet cat si cu cablu.
Incepand cu data de 22 octombrie Internetul nu mai functioneaza (Contractul meu este in Sos. Colentina 36 – telefon RDS: 031409YYYY , iar tichetul deschis are numarul ZZZZZZZ)
Problema a mai survenit si acum o luna si a fost rezolvata foarte simplu prin resetarea switchului (dupa ce in prealabil “specialistii” RDS au insistat ca este o problema la calculatorul meu, ceea ce s-a dovedit o asumptie complet gresita).

Aceasi manevra trebuie facuta si acum. Dureaza fix 2 minute, nu presupune deplasarea nimanui, insa ea nu a fost efectuata cele 4 zile de cand am deschis tichetul.

Din aceasta cauza am decis sa depun o plangere la Oficul pentru Protectia Consumatorului, Asociatia Nationala pentru Protectia Consumatorului si la Autoritatea Nationala pentru Reglementarea in Comunicatii si sa sesizez urmatoarele:

1. RDS/RCS nu isi respectua obligatia asumata contractual de remediere a problemelor din reteau sa in 24 de ore, conform contractului semnat
2. RDS/RCS ofera un contract dezechilibrat – ex. solicita penalizari de intarziere daca abonatul nu isi plateste contravaloarea serviciilor in termen, insa nu nu ofera aceleasi penalizari daca durata de rezolvarea a problemelor din retea depaseste intervalul asumat contractual.
3. RDS/RCS nu trimite abonatilor facturi prin care sa ii instiinteze cat au de plata, nici pentru serviciile de date, nici pentru cele de televizune prin cablu
4. RDS/RCS actioneaza ca un monopol – in majoritatea zonelor din Bucuresti neexistand servicii de date prin cablu/fibra alternativ. De aceea poate trebuie studiata oportunitatea interzicerii cumpararii retelelor de cartier si deschiderii retelei RDS si pentru alti furnizori (asa cum s-a procedat in cazul Romtelecom). Pentru aceasta ultima chestiune voi sesiza si Consiliul Concurentei

Prin urmare, va solicit ca pana astazi 26 octombrie 2006, ora 13 sa fiu contactat telefonic la 072319ZZZZ si sa mi se comunice ca sesizarea mea a fost primita si problema sesizata prin tichetul cu numarul ZZZZZZ a fost rezolvata.

In caz contrar voi contacta organismele mai sus mentionate si voi incerca sa aduc problema serviciilor defectuase ale RDS/RCS in atenita presei.

Va multumesc,
Catalin Tenita
Email: ________________
Telefon: ______________

PS: Vreau sa scriu un articol obiectiv numit “De ce Deutsche Telecom nu trebuie sa cumpere RDS/RCS” in care sa arat ca e posibil sa aiba soarta lui grecilor care au luat Romtelecom. Adica pe fondul unui brand recunoscut ca oferind un suport tehnic extraordinar de prost sa se duca in jos in momentul convergentei dintre Internetul mobil si cel broadband – WiMax. Adica sa ii ia frumos Vodafone si Orange in cativa ani pe segmentele de date si poate chiar si de tv cablu. Ganditi-va ce teapa si-au luat grecii cu Romtelecom.

Daca cineva de la RDS citeste blogul acesta si a gasit macar o data ceva care sa-l faca sa se gandeasca, atunci poate forwardeaza la sefi. 🙂

Si inca o chestie generala: e important sa ne implicam. Sa spunem ce credem. Pentru asta exista internetul. Nu ca sa fie o telecomanda cu 1000 de canale. Ca sa fie o tribuna pentru toti oamenii. Si sa le oferim un feedback elefantilor corporativi. Cu toata forta 🙂

Zoso si Alex(vreo 3 posturi) scriu si ei despre RDS si pofta lor pentru retele de cartier. In fapt povestea e simpla: ei cumpara abonatul cu 100 euro, Deutsche Telecom va plati in jur de 200-350 euro pe fiecare abonat la o tranzactie intre 600 milioane si 1 miliard de euro.

About the author

41 comments

  • Folosesc o retea de cartier de vreo 2 ani. Rar s-a intamplat sa am probleme. In schimb prietenii mei care folosesc RDS se plang tot timpul de viteza mica a netului, de faptul ca nu au peering. Si inca ceva. Baietii de la RDS isi taie cablul imediat daca nu ai platit, dar de reparatii si interventii mai rar se ocupa. Bafta!

  • Gabi, referitor la OTE – Romtelecom, nu am facut o socoteala precisa dar cred ca daca aduni pierderile/si profiturile din 1999 pana acum si apoi mai adaugi inca 500 de mil de euro cat au dat si mai socotesti si pierderile de la Cosmorom socoteala este pe minus. Sau in cel mai bun caz un randament al capitalului doar marginal pozitiv.

    In plus au overhead mare, obligatii fata de stat ca serviciu universal, si per total o concurenta din ce in ce mai mare. Nu-i vad deloc bine. Incearca sa vanda date, dar nu reusesc. Iar abonatii lor au un profil bizar: pe de-o parte aceia care nu isi permit un mobil si deci vor face un consum foarte redus, iar pe de alta parte restul lumii care vorbeste mai mult pe mobil si plateste doar un abonament modic ca sa fie si fixul acolo (asa fac eu, de exemplu). Iar firmele trec din ce in ce mai mult pe furnizori alternativi.

  • Te intrebam pentru ca stiam ca romtelecomul a inceput sa castige destul de bine in Romania (undeva pe la peste 200 mil de euro profit anul trecut), cosmote-ul cred ca trece si el pe profit, in curand o sa intre pe o piata noua… iar daca ritmul ramane constant nu in mult timp isi vor recupera toate investitiile. E adevarat ca au o concurenta tot mai mare, dar tinand cont de dimenisunile companiei si de faptul ca piata va continua sa creasca… nu vad de ce i-ar compatimi cineva pe greci.

  • Da, anul trecut au fost bine pe profit dar anul asta sunt pe un profit foarte mic (14.5 mil euro la jumatatea anului – http://www.zf.ro/articol_93833/competition_drives_romtelecom_s_net_profit_down_75_.html).

    Iar daca te duci la mfin.ro si te uiti la ce pierderi au avut pana in 2003, impresia mea e ca da pe minus.

    Oricum, impresia mea este ca daca iei un brand cunoscut prin servicii proaste e cam greu sa il redresezi.
    Uite de pilda Daewoo si Chevrolet – poate sa scrie Chevrolet Kalos cat or vrea, toata lumea stie de fapt ca e un Daewoo.

    Sau de exemplu faptul ca prea putini dintre greii care au licitat pe BCR s-au dus si la CEC.

    Impresia mea este ca RDS-ul are exact genul asta de probleme si ca cine o sa dea banii pe ei o sa se tepuiasca major cand o sa vina WiMax-ul si nu o sa mai conteze jocurile teritoriale care le-au facut RDS/RCS si Astral/UPC. Sau cand o sa se faca NetCity si o sa se permita accesul la comun pe bucla locala. Sper din tot sufletul sa fie asa.

  • Am fiberlink. Sunt chiar multumit de netu’ asta… nu mi-a picat deloc in cele 2-3 luni, dar s-a intamplat sa se deconecteze/reconecteze la net din senin…. si oricum, asta s-a intamplat intr-o fractiune de secunda, nu am avut de asteptat….
    De reprosat? n-as avea ce sa le reprosez… cand am avut treaba cu netu’ a functionat.

  • Cand functioneaza, nu am nimic de reprosat. Dar daca s-a stricat trebuie sa astepti ceva sa-l repare. Eu stau de duminica, am dat peste 20 de telefoane si nimic. Deci calitatea suportului tehnic este la pamant.

  • Iti bati gura degeaba Catalin, niciunul din organismele pe care le vei contacta tu n-o sa iti rezolve problemele. Ca platitor de impozite, tu le asiguri un salariu (aproape decent) in timp de RDS le poate asigura o super spaga ca sa ii lase in pace.

    Uite cateva experiente cu RDS:

    1. Urma sa ma ocup de serviciul Link Mania si in deal-ul respectiv trebuiau sa imi asigure si o conexiune la Internet. Ardeau de nerabdare sa lanseze site-ul si mai erau cateva chestii mici de modificat prin codul sursa. Evident, fara Internet nu puteam sa fac nimic. La un moment dat, directorul general al serviciului Cable Link (asta aveau atunci) m-a pus #1 pe lista de instalari & conectari. Stii cat a mai durat din acel moment pana cand am fost conectat efectiv? 1 luna de zile. 🙂

    2. Nu mai sunt de mult client RDS insa nu au venit nici pana in acest moment sa isi ia modemul si sa imi scoata cablul din locatie (no problem). Cam acum un an m-am trezit la usa cu doi tipi de la RDS (fara sa ma anunte inainte).

    – Bun, ati venit sa luati modemul?
    – Nu, am primit o sesizare ca nu va merge Internet-ul.
    – :))) Pai nu merge, fiindca modemul e de mult scos din priza.

    Si au plecat, rugandu-ma ca pana la dezinstalare sa il tin totusi in priza fiindca primesc ei notificari cum ca ar fi down la mine. Acum cateva luni, m-au anuntat ca cica as avea niste bani de dat, pe motiv ca am facut o tona de trafic pe conexiunea aia.

  • Catalin,tu esti nervos dar pe mine ma amuza postul asta la culme. Te agiti 100% inutil. Nici postul asta, nici e-mailul tau nu o sa rezolve problemele pe care le ai cu RDS.

    Oferta CableLink si cea FiberLink sunt pur si simplu “porcesti”…in sensul ca promit aproape TOT si aproape pe GRATIS. Reteaua RDS se extinde exponential de vreo 6 luni incoace si era plauzibil ca departamentele de suport tehnic si cele de teren nu vor face fata…mai ales avand in vedere ca la aceste departamente s-au facut extrem de putine angajari in ultimul timp. In schimb, odata cu reteaua, ghici care a fost departamentul care a crescut cel mai mult(ca nr de angajati)?Logic, CALL-CENTER’ul ! care e buffer intre tine si “corporatie”, dupa cum probabil ti-ai dat seama.

    Sa iti spun cum se petrece toata treaba:
    -suni la call-center si iti raspunde un operator, amabil, aproape impecabil si aparent competent pe probleme tehnice
    -ii spui problema
    -daca sunt ceva setari in XP facubile la telefon te ajuta el (asta daca nu nimeresti peste vreun idiot,pregatirea oamenilor de la call-center e foarte eterogena 😉
    -daca e “de la ei” operatorul introduce in baza lor de date un ticket(=o sesizare) care contine datele tale de contact(numele persoanei care a sunat,telefon, eventual ore intre care esti acasa pt o eventuala interventie) si observatii despre ce verificari s-au facut cu tine la telefon. Sesizarea ajunge instantaneu la dep imediat superior, care este Suportul Tehnic propriu-zis. Daca pot rezolva ei remote,rezolva si apoi(eventual) te suna pe tine sa iti spuna care e treaba. Daca nu tine de ei,ticketul e trimis pe teren.
    Ticketele se rezolva in ordinea primirii lor,un ticket nu se inchide decat in momentul in care a fost rezolvat(pt ca e bine sa stii ca tick are statut de “open” sau “closed”). Ca sa fii sigur ca operatorul cu care ai vb si-a facut treaba, e bine sa ceri si nr de ticket. Daca e probleme punctuala(adica de la tine) se rezolva relativ repede,dar daca e o pb pe retea in unle cazuri poti sa astepti mult si bine,poate chiar cateva saptamani. Pt ca echipamente nu sunt si nici echipe suficiente de teren.

    Cunosc multe persoane care lucreaza la RDS(angajeaza in special studenti, pt ca din n motive le convine asta,iar facultatea mea e locul de unde isi fac recrutarile cu predilectie:p asa ca sunt in tema). Si stii ce ar face orice angajat de acolo daca ar da de postul asta?S-ar distra copios.Atat. (si angajatii stiu ca nu merge treaba si ei sunt nemultumiti si de multe ori chiar empatizeaza cu clientul). Dar problemele nu sunt la nivel de angajat,nici macar la nivel de departament. Tot RDS e in criza si toata lumea de acolo stie asta. Strategia de cosmetizare a crizei este bombardarea potentialilor si existentilor clienti cu oferte care uneori ajung sa tina de domeniul fantasticului. O practica mitocaneasca, asta e, dar care,vei vedea, o sa ajute rds sa nu colapseze

    In rest…bafta si rabdare(de astea 2 ai nevoie 😉 si daca ai in zona alta solutie de conectare nu ezita 🙂

  • Cunoscindu-te, mon cher Catastif, stiind cel putin o alta actiune aparent fara sanse de reusita in care te-ai implicat si care-a fost rezultatul, as zice ca nu-i vad bine pe cei de la RDS/RCS. Am fericirea sa nu fiu abonatul lor la net, dar mi-au facut destule zile negre cu cablul. So fuck them, fuck them hard, de sa le iasa si dintzii!

  • intuiesc deja strategiile actionarilor cand o sa citeasca pagina asta, pe unde ne eschivam, ca sa nu ne prinda, si daca ne prinde, macar sa ne-o traga prin batista

  • Mihai, sunt complet constient ca nu sunt un mastodont de calibru RDS si ca efortul meu singular nu o sa restoarne muntii.
    Dar pe de alta parte metoda de omorat leviatani implica multe furnici. Trebuie sa ne ridicam fiecare si sa ne spunem pasurile.
    Sa luptam pentru ele.
    At least I’ve tried, vorba lui Nicholson.

    O sa ma ocup in weekendul asta sa scriu pangeri ca am fost mult prea prins in cursul ultimelor zile. Sincer sa fiu nici nu imi pasa prea mult daca am sau nu Internet acasa ca pot sa intru de pe mobil daca vreau sau de pe dial-up, ci e mai degraba o chestie de principiu. Pur si simplu nu imi place sa platesc ca sa fiu calcat in picioare. Imi lipseste gena asta masochista. 🙂

  • doar sa nu ajungi ca unii bunici care scriu scrisori la presedinte, la primul ministru sau la parlament , si sunt emotionati cand mai primesc cate un raspuns

    iti doresc actiuni eficiente 😉

  • Asa si alora care s-au luptat cu Astral-ul nu li se dadea nici o sansa… si uite ca abonamentele noastre nu se mai platesc in avans, iar din contracte au disparut cateva clauze aberante.

    Deci se poate!

  • Adevaru’ e ca daca iti pui in cap sa nu te lasi, pina la urma cedeaza orice colos. Macar pentru un tirg individual, daca nu pentru marea masa.

  • catalin, mergi pana la capat si data viitoare (daca va mai exista) nu mai astepta 4 zile pana sa faci sesizare la opc.

    testata cu astralul faza cu opc-ul: a functionat instantaneu. sper sa nu fi fost doar o intamplare norocoasa 🙂

  • Am urmat si eu exemplul 🙂
    Va rog sa faceti la fel toti cei face aveti probleme cu
    furnizorul de sevicii internet!

    “Domnule y,

    Ma numesc x si sunt client lyncs-net din
    data de 11.10.2006.
    Incepand cu data activarii serviciului am avut parte
    de nenumarate probleme legate de utilizarea acestuia
    (deconectari dese, acces imposibil pe diverse pagini,
    si timp de raspuns foarte lung) pe care le-am
    mentionat pana acum personaei care m-a conectat la
    retea (z@yahoo.com, tel.07xxxx) si care m-a
    rugat chiar sa apelez la el pentru orice astfel de
    probleme.
    Timp de 2 luni am folosit cu dificultate internetul,
    in majoritatea cazurilor datorita timpului de raspuns
    foarte lung care ma impiedica sa folosesc alte servicii
    pe internet pentru care platesc.

    Avand in vedere cele mentionate mai sus am decis sa
    va reclam la Asociatia Nationala pentru Protectia
    Consumatorului si Autoritatea Nationala pentru
    Reglementarea in Comunicatii sesizand urmatoarele:

    1.lyncs-net mi-a oferit un contract care nu reflecta
    adevarata calitate a serviciilor pe care se obliga sa
    le furnizeze.
    2.lyncs-net nu isi respecta obligatia asumata contractual
    de a asigura functionarea conexiunii la internet in
    parametrii tehnici specificati in contract.
    3.lyncs-net ofera un contract dezechilibrat – solicita
    penalizari de intarziere daca abonatul nu plateste
    contravaloarea serviciilor in termenul stabilit dar nu
    ofera reduceri decat in conditiile in care abonatul
    inregistreaza disfunctionalitatile la Serviciul de
    Asistenta Tehnica al Furnizorului (lucru greu de realizat
    in conditiile de functionare a serviciului – ex: acces
    dificil la pagina).

    In consecinta va solicit ca pana in data de 16 decembrie
    2006, ora 15 sa fiu contactat telefonic la 07xxxx
    sa mi se comunice ca sesizarea mea a fost primita si
    problemele au fost rezolvate.

    In caz contrar voi contacta organismele mai sus mentionate
    punandu-le in vedere serviciile defectuase lyncs-net.

    Va multumesc,
    x
    Email: xxxx
    Telefon: 07xxxx”

    Daca nimeni nu se plange nenorocitii astia vor continua sa existe si sa faca probleme in toata tara!

    Mai nou mi sa spus ca eu nu pot sa fac nimic …adica doar sa ma duc la ei si sa le spun k nu merge si cam atat! …ba mi-au fost date si exemple k si altii s-au dus la ASTRAL cu gura mare si nu au rezolvat nimic… De cate ori am sunat sau am trimis mesaje pt diversele probleme nu au rezolvat nimic!!! …au inceput sa dea vina pe ASTRAL pe EVOLVA …pe RDS si “mai multe”. Mi sa spus ca am pretentii prea mari!!! …si eu am de la 300ms in sus lag cu orice server in afara cartierului! ….adica peste 300ms la un paket d 32 bytes!!!
    Cand spun ceva de lag imi raspunde k “downloadul merge uite am xMBps” …..cand ii spun d reduceri imi spune k netul nu trebuia sa mearga DELOC! …cand in contract scrie clar k se dau reduceri pt nerespectarea angajamentului d calitate…

  • doresc sa aduc la cunostinta celor interesati de acest forum modul abuziv prin care firma RDS RCS avand ca executanti firmele de cartier incalca dreptul de proprietate ! stie cineva o lege care sa-i permita vecinului sa consimta instalarea unei retele fara acordul tuturor locatarilor?!este permisa instalarea unei retele de cablu net pe linga conducta de gaz metan?!!

  • ma intreb daca si airbites-ul e tot o teapa.promit in 20 euro abonament la telefonie, convorbiri nelimitate pe fix sau mobil in tara sau 27 tari

  • Incerc sa reziliez un contract cu ei. (RDS).dupa 1 an si 4 luni…si nu se poate….. desi au urmatoarea clauza:
    Incetarea contractului:
    6.1 Prin acordul de vointa al partilor, in termenul de valabilitate , fara plata de daune, daca au fost achitate integral obligatiile.
    ….numai ca perioada de valabilitate este de 1 an..cat a fost contractul initial..acu cica e vorba de perioada extinsa…si tre sa-i notifc prin scrisoare recomandata cu cel putin 60 de zile inainte!
    In viata vietii mele nu mai apelez la astia! Sunt de 2 lei! De’asta sunt forumurile pline de NAMOL la adresa lor!

    PS: Daca aveti vreo idee cum sa reziliez si eu contractul asta . fara sa fie nevoie sa-mi mai platesc 2 luni..pe degeaba…apreciez, mai ales ca am si un abonament bussiness la internet + 2 linii telefonice!

  • Eu nu am conexiune la internet prin RCS RDS dar am cablu de la DIGI TV (aceeasi firma patronata de RCS RDS). SERVICIILE LOR SUNT EGALE CU ZERO ATUNCI CAND VINE VORBA DE DREPTURILE PE CARE LE AU CLIENTII. DE DOUA ZILE MI-AU TAIAT ACCESUL LA TV PE MOTIV CA NU AM ACHITAT O FACTURA PE CARE, CULMEA, EI NU AU EMIS-O. VREAU SA LE ACHIT SUMA, NU-I BAI, DEJA M-AM OBISNUIT, DAR PROBLEMA ESTE CA INCERC DE DOUA ZILE LA POSTA SA ACHIT SI NU REUSESC. MI SE SPUNE CA LEGATURA DINTRE POSTA SI RCS RDS ESTE SI NU ESTE, CAND DE FAPT LIPSESTE CU DESAVARSIRE. O SA TRIMIT PRIN MANDAT POSTAL, DAR O SA MAI DUREZE VREO SAPTAMANA PANA VOR DA DRUMUL LA CONEXIUNE. O MARE PORCARIE. AM INTELES DE LA LUCRATORUL POSTAL CA SE PRIMESC SESIZARI ZILNIC IN LEGATURA CU SERVICIILE OFERITE DE SMECHERII DE LA RCS RDS. DACA A MAI TRECUT CINEVA PRIN ASA CEVA SA SCRIE LINISTIT PE BLOGUL ASTA FIINDCA ORICUM NU CITESTE NIMENI SI MAI MULT CA SIGUR CA NU SE VA LUA NICI O MASURA. M-AM GANDIT SI EU SA SESIZEZ PROTECTIA CONSUMATORULUI DAR MAI BINE INCERC SA MA CALMEZ ….
    SA AUZIM DE BINE. POATE REUSESC SA MA UIT LA TV PESTE VREO SAPTAMANA, URATI-MI BAFTA !!!!!

  • Mie’mi vine sa urlu de nervi din cauza rds… stau de 2 ore si ma uit la modem: doar doar s’o conecta. De o luna numai sesizari am facut, deja sunt enervat la culme …. ! (noroc ca mai am o sursa de net)

  • Salut.
    As dori si eu sa aflu de la voi parerea voastra fata de internetul de la RDS.Si akum sa va zic de ce: au venit la mine o echipa tehnica de la ei , au facut masuratori si au zis ca vreau sa monteze o antena pt internet pe bloc (asta sa intamplat ca in luna martie 2007).Akum au venit niste oameni au montat antena si sau dus.Ma intalnescu cu unul din cei care au montat antena pe scara si il intreb cand dau drumu la net, el a zis ca nu stie ca ei nu se ocupa cu asa ceva, ei numa monteaza antene.Daca stiti careva dintre voi aproximativ in cat timp o sa vina sa dea drumul la interne si ace abonamente au.Pt astia de la noi de pe scara au zis ca ne da net gratis banda de 2 mb din cate am inteles de la seful de scara si 200 E chirie pe luna.La aia 2 mb cu cat o sa scot de pe torente (akum am clicknet de 6mb cu inca 3 vecini si scot cu 450 kb). Va multumesc

  • Fratilor,eu va inteleg….lucrez la RCS&RDS om de service pe o anumita zona! Lucrurile pe care le scrieti voi aici sunt unele adevarate si unele neadevarate….si daca ar fi sa stau sa le enumar mi-ar lua ani lumina ca sa ne intelegem.Toate problemele se raporteaza si pleaca de la idiotii care primesc sesizarile si care ar trebuii trimise la timp si cu niste explicatii normale pt. ca omul de teren sa se duca la acea adresa sa stie inca de la inceput despre ce este vorba si care este problema reala.Eu ca om de teren..nu am cum sa primesc de la dispecera o sesizare,tiket si sa nu ma duc..pt. ca eu la sfarsitul programului trebuie sa inchei un raport si sa spun ce am facut la fiecare adresa la care am fost.Eu nu am cum sa ma duc la o adrEsa pe care nu o primesc si nu am de unde sa stiu ce problema este in acea locatie daca nu mI se spune….si uite cum primesc eu o sesizare la telefon si in care mi se spune ca abonatul este intre ora x si y acasa si ca are nu stiu ce problema iar eu cand ajung acolo de fapt abonatul doreste sa i se schimbe cablul de net sau sa fie mutat intr-o alta camera.Daca doriti am sa va exoplic cu prima ocazie cum sta treaba in firma..care sunt criiteriile, cum se desfasoara o activitate intr-o zi in aceasta firma.Culmea este ca tot in omul de teren se da cu biciul..ore la greu..wek-end-uri la greu..bani VARZA.Aveti dreptate in multe privinte,nu contest!Mie imi place sa cred ca imi fac treaba bine pe teren si credeti-ma ca o pot sustine cu mana pe inima!!!Toate problemele pleaca din sediu si din cauza mentalitatii sefilor..nu aveti ideie cate prostie este in firma si ce salarii castiga unii care de fapt joaca Counter la munca sau stau pe travian…iar prostii stau pe teren si ..nu mai am cuvinte!!!!
    Va urez o zi buna si astept intrebari si mai ales sa imi spuneti daca vreti cu adevarat sa stiti cum sta treaba in firma si cum decurge o zi.

  • SAl..eu lucrez la rds..am citit blogul…si te asigur ca exista o explicatie..probabil vei zice ca fac reclama….
    Nu ..nu fac reclama nimanui..am sa-ti raspund in mod neutru…
    Promlema cu care te-ai confruntat era diferita..operatorul de la call center nu poate sa-ti dea detalii…nu are voie..sa iti zica daca switch-ul respectiv are sau nu probleme..sau daca se poate sau nu remedia printr-un reset..

    oricum….multi dintre cei care lucreaza la call center..au fost sunt clienti…si acelasi lucru l-au facut multi dintre ei…ce faci tu acum cu blogul…intereseazate…sigur vei gasi un amic macar care lucreaza la noi..o sa-ti confirme…

    daca ai fi aici…ai intelege….dar din exterior e usor sa vorbesti..

  • Vad ca din octombrie nu mai face nimeni nici un comentariu, so fi rezolvat toate problemele si face rcs rds servicii de calitate si respecta clientul .OARE???
    NU, nu este asa, problema de monopol ce o are rcs rds se vede de la primi pasi adica de la contactul cu ei.
    Sa va spun cum sta treaba in IASI cu rds rcs (fiberlink) si cum de cistiga ei teren cu o metodologie bine gandita.
    1) iti umple posta cu pliante si oferte pompoase, gen gratuitati, pe care este trecut un nr. de telefon al unui agent (super calificat in a minti) de vinzarii servicii.
    2)ei contact cu agentul ( ALINA mincinoasa in cazul meu) care vine acasa si incheie contractul;,uitindu te fugitiv pe contract, o intrbi cum e normal, cind se va face instalarea , ea are minciuna pregatita “2saptamini -max.1luna garantat” si ea nu are putere de garantare ,dar clientul naiv o crede,(DOAR ARE CALIFICARE NU?)”cu toate ca am rugat o sa imi spuna ca daca dureaza prea mult instalarea(cum auzisem eu 3 luni) renunt si fac traba cu vecinul cu un rooute” dar ea a insistat cu garantarea”si am semnat (m a prins)
    3)dupa 2 saptamini suni si spune sa ai 4 zile rabdare “ok normal astepti ca nu mai moare un drac nu ?”
    4)la o luna suni iar ca doar nui doare pe cei ce instaleaza ce tia promis mincinoasa de pe teren,la care agenta, care a reusit sa te tina 1 luna incurcat sau sa iti faci alt contract cu alta firma ,iti da un nr de telefon de la sediu sa te programeze pe o lista de urgente.
    5)suni la sediu raspunde foarte frumos si te pune pe o lista de prioritati adica ai facut tu o sesizare dar la care nu primesti raspuns .
    6)si asa suni si faci sesizari cite vrei tu sau cite inpulsuri vrei sa consumi la telefon.
    7)la 2 luni te enervezi si te duci la sediu”acolo esti primit foarte frumos” cu zibetul pe buze care inseamna “a mai venit un prost la noi”
    8)te asezi pe scaun te verifica daca esti cumva titularu contractului (nu cumva sa fi gasit contractul pe strada si ei sa faca vre o greseala sa rezolve problemele altora) si iti spune ca le pare rau ca nu ti sa instalat internetul si ca a mai facut o sesizare”care nu tine de cald”.Te enervezi si ii intrebi cum poti afla cind se va face instalarea ca daca mai dureaza mult optez pt o alta firma sau chiar o rutare cu vecinul la care raspunsul a venit prompt “va anunta cei care instaleaza cu o zi inainte si nimic mai mult daca vrei net asteapta telefonul”

    NU IMI VINE SA CRED CA IN 2008 O FIRMA CA RDS RCS NU POATE DA UN RASPUNS LA INTREBAREA “”IN CIT TIMP CREDETI CA SE FACE INSTALAREA CU APROXIMATIE NU DATA EXACTA””sa stii ce ai de facut

    9)te ridici mut si pleci acasa si nu stii ce sa faci si te apuci sa cauti pe forumuri si sa iti spui oful ca cred ca altcineva nu poate face nimic”cazurile de mai sus”
    10)seara te culci si esti mihnit ca nici azi nu a sunat telefonul ca miine sa se faca instalarea si speram ca miine ca de am stat 2 luni renunt chiar acum “speranta moare ultima nu??”

    SFAT PT CEI DIN IASI CARE AU DE GAND SA SEMNEZE CONTACT CU RDS RCS– NU VA LASATI PACALITI DE SISTEMUL RDS RCS DE A VA PRINDE IN CAPCANA MONOPOLIZARII ALEGETI O FIRMA SERIOASA CA DACA AVETI PROBLEME DE LA SEMNAREA CONTRACTULUI E CLAR CA NU POATE FI CEVA SERIOS PE VIITOR

  • Fugiti fratilor de ei ca de tamaie. Nu stiu daca altii’s mai buni dar ei sunt de doi lei. O companie parca dinadins construita sa te faca sa te simti umilit si neputincios. Din pacate au inca clienti, dar sfatul meu este sa evitati sa traiti “experienta”.

  • FACTURA Rds- fiberlink nu mai inteleg nimic:
    1)Am facturi emise cu suma de plata 0.00 (zero) lei ce nu au fost Achitati.
    2)Suntem in luna Aprilie 08 si emite factura totala pe Aprilie si Mai ,scadenta la 31.05.2008 evident. Platesc doua luni ,curenta si in avans ?
    3)Prin curier sau posta nu a venit niciodata vreo factura.
    Pe site la Fiberlink nu sti cat de adevarata este factura .
    4)Alocarea automata a unui IP aleator nu prea da randament.
    Uite IP-ul nu este IP-ul. Ei spun ca este fiber link dar in casa au adus tot cablu RJ45 de retea.Nu prea sunt multumit de acest tip de conexiune numita -fiberlink -(cu dialing PPOE) .

    Foarte mult timp a trecut pana le-am avut pe toate in casa, e vorba de pachetul RCS RDS promis in Dec 2007.
    As vrea sa mai auzim si de bine.

  • RDS, odata ce te-au conectat, merge bine. Dar daca ai o problema, dureaza saptamani de zile pana o rezolva.
    In cazul meu, astept de mai bine de o luna sa vina un Gigel de pe teren sa schimbe modemul – pentru ca nu le mai merge reteaua – cu fibra, care cica merge.
    De fiecare data cand sun la ei, imi spun sa astept, ca ei n-au ce sa faca. Sunt ocupati rau, deh. Mai mult, m-a mai sunt si unu de la Suport dupa ce le-am trimis un mail, sa-mi spuna sa nu-i mai deranjez pe ei cu mailuri referitoare la aceeasu problema, ca ei trebuie sa ridice cate o sesizare pentru fiecare mail.
    Nu inteleg de ce credea ca ma intereseaza asta, si de ce a fost asa de agresiv; ca n-am iesit la cafea impreuna sa-si permita.

    Asa ca… sanatate si faliment placut le urez, mie nu-mi mai trebuie RDS.

    Revin la Romtelecom, macar relatiile cu clientii acolo nu te trateaza cu spatele, si nu au serviciul down luni de zile.

  • Eu locuiesc in Ploiesti si de la inceputul lunii aprilie 2008 au venit si la mine in oras retardatzii astia de la RDS-RCS si au cumparat tot ce a fost retzea de cartier (lua-i-ar draq !!!). Subscriu la absolut tot ce s-a spus (numai) de rau despre saraciile astea cu pretentzii de “companie” nationala de telecomunicatii care au o orientare spre client subunitara (apropiata de zero barat) si cu care am facut imprudenta crasa sa semnez contractul ala nenorocit – mai mult practic au absorbit abonatii acelor retele – plin de o gramada de clauze abuzive.
    Culmea imprudentei mele a fost aceea ca am mai optat si pentru pachetul integral (4 play), iar nici pana in momentul de fata scara nu a fost cablata integral – dupa mult mai mult decat acele “30 de zile lucratoare”. “Serviciile” pe care de-abia se cacaie astia sa mi le furnizeze la momentul de fata sunt doar internetul – a propos, merge extrem de prost de cand l-au preluat astia, lag mare – care inca functioneaza pe vechea infrastructura Giganet-Promedia si amaratul ala de digimobil la care orikum nu stii cate minute “gratuite” in retea ti-au mai ramas fiindca nu au inca serviciul acela normal de relatii cu clientii la care sa apelezi ca sa stii la ce minute sa te mai rezumi.
    Orikum am deja o cerere de reziliere pe rol din 29.07.2008, iar culmea incompetentei lor este aceea ca in facturile pe care le primesc – mai nou si “lunar”, pentru ca au trimis o factura pe 5 luni o data la internet – numarul meu de contract are gresita o cifra in baza lor de date, fapt pentru care nu o sa le platesc nimik pentru nimik, atat pentru indolenta lor cat si pentru zecile de reclamatii pe care li le-am facut telefonic si personal, la sediul lor, cand am avut 2 saptamani de nefunctionalitate a internetului (invoiri de la munka etc., telefoane peste telefoane etc.).
    In conkluzie, obligatiile lor contractuale sunt pur si simplu scriptice, pe cand clientul RDS-RCS este obligat sa plateasca la timp factura (in cazul meu, facturile) “lunara”, cica, pe 2 luni (una in avans = abuz) si pentru ce nu a beneficiat, altfel nu mai “pupa” nimik si este in perikol de a fi si dat in judecata, cica, de RDS pe baza unui contract fara obiect si valoare comerciala, de vreme ce efectele lui se produc doar unilateral (adika doar din partea clientului).
    Nu intrati in hora lor, voi toti cei care nu ati luat inca contact cu ei !!! Sunt niste RECHINI gata sa ne sfasie buzunarele, rabdarea si bunavointa.
    Orikum le urez multa MULTA BAFTA in strategia lor sustinuta de prabusire pentru ca, pana la urma, orice pasare pe limba ei piere odata si odata.

  • Totul este o abureala sa ne inchida ochii sub aparenta unei politeti exagerate si este specifica marilor companii si trusturi.Nu exista nici un respect pentru client ,el este prostul care trebuie muls .
    Am avut internet de la AIRbites,plateam pentru 8mbps,pe testspeed.net aveam 12-15 si chiar 20.Am fost preluati de rcs=rds la ora 1 noaptea stiti cu cat merge? cu 1.5,am dat telefon si mi s a spus “pai faceti testul pe pagina noastra rdslink.ro” mergea cu 3.5 mbps ,la cre mi se spune ‘pai dumneavostra suntetii inca pe echipamentul de la Airbites si in contract spune PANA LA 8mbps deci merge corespunzator.Asta se intampla dupa ce am semnat cu RDS un contract in cre se spune ca viteza va fi pana100mbps,la 01.2.2010
    Parerea mea este ca in cazul in care aveti posibilitatea tehnica sa fugiti de RDS_RCS mai nou intitulata DIGI link ca de dracu si sa NU va faceti abonament la net la ei.

  • Deci viteza nu se garanteaza decat pe abonament buisness:))
    Asa ca pana nu se rezolva toate hibele de infrastructura …ca orice companie care deja este foarte mare comparativ cu nr de instalatori si oameni din serviciu tehnic …. nu prea ai ce face….problema nu este de viteza care sa stii nu depinde de furnizorul de la care esti preluat ci de mai multi factori …. sa stii ca nu exista pom fara uscaturi si daca te gandesti la raport pret/calitate pe partea de TV e ok daca te duce capu sa ii spui instalatorului sa nu iasa din casa pana nuti face ala sa mearga calumea sal stingi sal aprinzi sa il freci pe toate alea …. acu na nu e treaba da multi dintre cei din bucuresti cum nu prea au timp semneaza procesu ala de predare ekipament si instalatoru baga ala in priza si merge (ca noh era deja activ smarcardu’ apoi asta pleaca si plasc nu merge..:)) ) Evident faza era ca asta era activ temporar si instalatoru daca omu avea treaba sinalta parte s-a grabit….. ca e roman si ala si are foamea sa faca si el norma pe zi ….. ce avea planificat …. TINE LEGATURA CU CEL CE ITI MONTEAZA APARATUL >>>>>>>> SI CU CEL CE ITI FACE CONTRACTUL>>>>>>>>ASTIA SUNT SINGURII IN MASURA SA TE AJUTE pt ca EI au codul de agent care isi iau bani din asta ,,, primiii din lantul piramidal deci e interesul lor primar sa functioneze ……..

    APOI DUPA TOATE ASTEA DACA INTRADEVAR KIAR AI PROBLEME DE NATURA TEHNICA SERIOASE SA STII CA AICI PARTEAA DE ADMINISTRARE …. si gestiune contracte se intampla erori din diverse cauze …… sunt multe aici nu numai cel care sta la calculator si etc…. preluarile de alti abonati cu toate kestiile si vekile contracte ….. nu sunt valide legal pentru RDS RCS pentru ca nu au in ele paketul de clauze …. apoi tu ai alte clauze ca abonat preluat si de aia …. iti doresc sa iti reinnoiasca contractul aici e kestie de marketing sa existe o acoperire juridica si gestiune a abonatilor preluati ……sa stii ca daca ai o problema ca abonat preluat .de la alta firma (cum e cazul retele de cartier preluate integral) tu nu ai nr de contract nu ai cod al instalatorului care te a instalat etc…. in caz de problema tu figurezi in evidenta firmei veki care se pare ca a fost sau nu inregistrata anex in Baza de Date (DB) asa ca dupa toate astea ai cam multe probleme …… etc Pe partea de pachet de emisie nu cred ca e cineva dezamagit dar SA SE JUDECE CLAR ……SI FARA OMISIUNI NU CRED EU ca legal cineva care este informat corect si face totul luna nu i se rezolva problema …….DACA NU TI SA REZOLVAT PROBLEMA e din cauza ca cererea ta a fost aruncata pt ca ai venit nervos in casierie (aia fac bashcalie de tine ca stie ca tu i-ai luat la misto….ca sunt romani .,….)si pe partea de obligatii sa stii ca daca te porti frumos cu angajatii aia din casierie si kiar incerci sa iti rezolvi problema civilizat initial si te lovesti de nesimtire nu e din cauza ca RDS e prost ci din cauza ca ai ghinion sa dai peste un angajat nesimtit care ….etc nu e nevoie de detalii …. incearca sa skimbi casieria ia numa de inregistrare si de sesizare si dute cu ele in casierie si cere un NUMAR DE TELEFON DE INSTALATOR SI VORBESTE CU ALA ………….
    SPER SA VA FIE DE FOLOS CELOR CA TOTUSI SUNTETI INTERESATI SA VA REZOLVATI PROBLEMELE

  • cei de la rds mi-au facut o gramada de probleme despre care nu are rost sa mai vorbesc, mi-e sila de ei!
    nu era destul ca nu-i mai suportam si abia asteptam sa-mi expire contractul ca sa renunt la ei ca mi-au emis si o factura de 700 RON pe care nu o recunosc, iar cand le-am cerut explicatii au spus ca este un avans trafic telefonie deci o marja de siguranta pt ei ca sa fie siguri ca le voi plati facturile. Nu le-am platit aceasta suma, m-am suparat de tupeul lor de hoti pe fata si m-au dat in judecata pt suma de 2000 RON(marja de siguranta, facturi, telefoanele+echipamentul care l-au investit)

  • E o teapa angajarea ca Junior Sales,Agent Vanzari in IASI,sa intocmeasca contracte in Iasi,stiu mai multi tineri care au lucrat si nu au primit nici un ban dupa ce au muncit cateva luni ar trebui sa se sesizeze cineva.

By admin

Recent Posts

Recent Comments

Archives

Categories

Meta